Ajankohtaista

Yliopiston puhelinvaihteen numero muuttuu torstaina 24.4.

Helsingin yliopiston puhelinvaihteen numero (09) 1911 muuttuu torstaina 24.4. muotoon 0294 1911. Matkapuhelinnumerot ja alanumerot (ohivalintanumerot) säilyvät kuitenkin ennallaan. Ainoastaan niin kutsuttu yritysnumero muuttuu eli numeron alkuosa vaihtuu (09) 191 -numerosta muotoon 02941. Esimerkiksi numero on ollut aiemmin (09) 191 12345, on se jatkossa 02941 12345.

Luonnontieteellinen keskusmuseo Luomus on osa Helsingin yliopistoa, joten muutos koskee myös Luomuksen puhelinnumeroita.

Mineraalikabinetin läksiäiset 24.–26.4.

Mineraalikabinetin mahtava portaikko kaikaa kuorolaulua, kun Luomuksen kansalliskokoelmat jättävät jäähyväiset rakennukselle. Mineraalikabinetin meteoriittien, mineraalien ja fossiilien tiet vievät Kumpulan kasvitieteelliseen puutarhaan ja Luonnontieteelliseen museoon. Tervetuloa juhlimaan läksiäisiä!