Luomuksessa tapahtuu

Tammikuu 2020

#ICOScapes-valokuvanäyttely – Luonnontieteellinen museo

#ICOScapes-valokuvanäyttely kertoo tarinan tutkijoiden työstä. ICOSin tutkijat mittaavat kasvihuonekaasuja 12 Euroopan maassa ja tuottavat tietoa, jota tarvitaan muun muassa ilmastomuutoksen hidastamiseksi. Ainutlaatuiset kuvat mittausasemilla on ottanut kansainvälistä mainetta niittänyt luonto- ja eläinkuvaaja Konsta Punkka. #ICOScapes-valokuvanäyttely Luonnontieteellisen museon Kimnaasi-salissa 23.1.-15.3.2020. Vierailu näyttelyssä sisältyy museon pääsylipun hintaan.

Helmikuu 2020

Dinot irti! -talvilomatyöpaja – Luonnontietellinen museo

Iik! Luonnontieteellisessä museossa ovat dinosaurukset päässeet irti! Tule rakentamaan oma dinosi tai vaeltelemaan kolmiulotteisen dinosauruslauman joukkoon. Seikkailutaidekoulun työpajat talvilomalla ti–to 18.–20.2. ja ti–ke 25.–26.2. klo 11–15. Tervetuloa!

Kiipeä Luonnontieteellisen museon 4. kerroksen parvelle: Seikkailutaidekoulun työpajassa pääset itse rakentamaan pahvista kolmiulotteisia dinosauruksia, jotka muodostavat suuren villin dinolauman. Työpajan lopputuloksena syntyy huikea dinosaurusinstallaatio, jossa voit kuvitella olevasi kävelyllä dinosaurusten aikana. Rakentaessa opit myös, miltä dinosaurukset ovat todella näyttäneet. Rakentamaan pääset vain työpajan aukioloaikoina, mutta dinosaurusintallaatioon voit tutustua viikoilla 8 ja 9 aina museon ollessa avoinna. Työpajoihin ei tarvitse ennakkoilmoittautua. Sopii koko perheelle!

#ICOScapes-valokuvanäyttely – Luonnontieteellinen museo

#ICOScapes-valokuvanäyttely kertoo tarinaa tutkijoiden työstä. ICOSin tutkijat mittaavat kasvihuonekaasuja 12 Euroopan maassa ja tuottavat tietoa, jota tarvitaan muun muassa ilmastomuutoksen hidastamiseksi. Ainutlaatuiset kuvat mittausasemilla on ottanut kansainvälistä mainetta niittänyt luonto- ja eläinkuvaaja Konsta Punkka#ICOScapes-valokuvanäyttely Luonnontieteellisen museon Kimnaasi-salissa 23.1.-15.3.2020. Vierailu näyttelyssä sisältyy museon pääsylipun hintaan.

Maaliskuu 2020